Ben de yapmıştım bu markayı ama 15 günlük falanmış hamilelik negatif çıkmıştı sonra şikayetlerim arttı ve şüphelenip 1 hafta sonra 22 günlükken yapmıştım adetim gecikmişti iki tane silik çıkmıştı güvenemedim eczaneden hızlı test yaptım net bir şekilde gördüm iki çizgiyi hızlı testte. Yani bu marka bence erken dönemde yanıltabiliyor