cansu_dgn Adetim geçtiği ve 3 gün falan lekelenmem olduğu için şüpheye düştüm ve test yaptım. İnnovitanın erken gebelik testi vardı elimde. Sonuç böyle çıktı. Bu testi kullanan var mı güvenilir mi? Sizce negatif mi sonucum
Mom6535 cansu_dgn canım lekelenmen olduysa yerleşme olabilir yerleştikten sonra hormon salgılar varsa da yenidir inşallah vardır ❤️ yarın tekrarla istersen yada kan ver garanti olsun
Onurbanuu cansu_dgn çizgi gozukuyo ama net sınuc kan verın hemen çıksın dersenız özellerde heemen çıkıyo
Mucizeayla cansu_dgn hayalet bir çizgi var ama test doğruysa tabi hamile olma ihtimalinin yüksek inşallah vardır ya hayırlısıyla. Bence yarın kan verin yada üç dört gün sabredin testi tekrarlayın varsa çizgi kalınlaşır. Lekelenme yerleşme kanaması olabilir inşallah öyledir ☺️
MrvBK cansu_dgn Geçen ay kullandım canım bunu. Sonuç negatifti ve hiç 2. Çizgi çıkmamıştı. Bir de bu test erken değil de beta yükseldikçe belli oluyormuş. Ben öyle duymuştum. İstersen yarın bi erken gebelik testi yap ya da en iyisi kan ver net olsun 🌸
sutlukahve_ Ayyy ben ikinci çizgiyi gördüm bence var hayırlı olsun bu erken gebelik testi değil demi bence kan verebilirsin benimki de buna benzerdi inşallah güzel haberler alırsın
cansu_dgn sutlukahve_ erken gebelik testi kuzum bugün hala daha akıntı şeklinde koyu kahve lekelenmem var çok korkuyorum test pozitif mi onu da bilemiyorum elim ayağım titriyor size sormak istedim 😔😔
sutlukahve_ cansu_dgn bence var bu teste göre yarın kan verebilirsin aslında yada biraz bekleyip testi de tekrarlayabilirsin senin ovulasyon testlerini hatırlıyorum büyük ihtimalle gebelik var canım
-Gull- cansu_dgn bende gördüm silik bir çizgi bence hastaneye gitmelisin gebelik varsa lekelenmen normal olmayabilir test ver için rahatlasın en azından
MorKelebek54 cansu_dgn cizgiyi bende gordum ama hemen cektin dimi yani ilk yaptigin an cikti bu cizgi dimi eger oyleuse bence var canim kan verebilirsin kesin ogrenirsin o zaman ☺️
beyzanurslgn ben de gördüm ya, silik bir şekilde çıkmış, kan sonucu verdiğinizde daha doğru sonuç alırsınız, bence şimdiden hayırlı olsun bize de nasip olur inşallah 💓🎀
cansu_dgn beyzanurslgn ben türkiyede yaşamıyorum o yüzden burda hemen öyle hastaneye gitmemiz mümkün olmuyor 😔😔😔 Ben şimdi bir erken gebelik testi daha alıp yapıcam bakalım onda da görürsem 1-2 güne kan veririm inşallah canım 💗💗💗
cansu_dgn sutlukahve_ inşallah kuzum kasık ağrısı da var bugün bakalım 2-3 gün beklicem bu test erken gebelik testi sanırım normal bir testle yaptığımda pozitif görmedim bunda silik gördüm sadece. Eğer 2-3 güne normal testlerde de pozitif görürsem kan vericem inşallah dua edin bana mutluluğum kursağımda kalmasın 😔💗💗💗
cansu_dgn Mom6535 çok korkuyorum lekelenme adete çevirirse diye 😔 sizde gördünüz mü ince çizgi hamile miyim elim ayağım titriyor 🥲
Mom6535 cansu_dgn görüyorum orada sakin ol stres yapma canım inşallah yerleşme lekesidir kendini yorma uzan dinlen inşallah hayırlısı olur bir kan ver için rahat olsun varsa kanda da artısı takip edersin kimyasal. Da olsa üzülme genelde arkası hemen gebelik olur
Ruhsar35 Canım bu testi bende kullandım bu şekilde silik çıkmıştı sonra adetim başlamıştı ama brnim çizgim daha silikti seninki daha net inşallah vardır en güzeli kan ver canım 😇
cansu_dgn Mucizeayla inşallahhh yerleşme kanamasıdır çok korkuyorum inan mutluluğumu yaşayamadım korku yaşamaktan şu an 😔😔
cansu_dgn MrvBK canım çok teşekkür ederiimm yorumun için 💗 bende eskiden kullandığımda hiç çizgi falan olmuyordu negatifse negatif gösteriyordu yani.. bu sefer böyle görünce aşırı heveslendim ama başka bir test yaptığımda pozitif görmedim bu acaba erken gebelik testi olduğu için mi böyle silik çizgi gördümm 🤷🏻♀️
Gkce18 Canım umarım gebeliktir ama bu ay aynısı başıma geldi sonrada regliye döndü bu markanın üretici satıcılarıyla iletişim halindeyim böyle çıkan sonucu negatif demişti ama nasip kısmet umarım güzel sonuclar alırsın💗
mavi_anne23 cansu_dgn çatlamayı gördükten sonra kaçıncı gün yaptınz bu testi yeniyse eğer ondan böyle çıkmış olabilir
Kbr6134 cansu_dgn bende adetim 2 gün gecikince elimde bu testten vardı öylesine yaptım pozitif çıktı🥰İnanamadım gidip eczaneden erken gebelik testi aldım onda da pozitif çıktı.Bu teste güvenebilirsiniz bebişiniz sağlıkla gelsin😍
cansu_dgn Kbr6134 ayy 🥲🥲🥲 ben şimdi gidip farklı bir test daha alıcam inşallah bu yaşadığım lekelenme yerleşmeden dolayıdır
cansu_dgn Kbr6134 canım seninde testin böyle miydii innovita danışanına sordum testin pozitif değil diyor