Gozdee01 hiç korkma bende de o haftalarda doktor öyle söylemişti çok korkup morelimi falan bozmuştum ama öyle korkulara gerek yokmuş sonra bı ay sonra kontrole gittiğimde düzelmiş yukarı çıkmış tekrar çok şükür şimdi 26 haftadayım bir sorun yok düzeldi Zaten eşler aşağıdaysa sadece sezeryan olurusn ileride zamanı geldiğinde sizinkide düzelir inşallah hemen