Merhaba annelere bebeklerinize nasıl banyo yaptırıyorsunuz tek mi tekse nasıl 3 aylık bir bebeğim var baştan tek daha kolay banyo yaptırıyordum bebek kuvvetinde tek rahat aldırabiliyordum ama gittikçe bebek büyüdükçe daha fazla hareketlenip daha ağırlaşmaya başlıyor yavaştan tek ele ders çevirip diğer ele durulamak zor olmaya başladı ders çevirip başını durulama sebebini soran olabilir kulaklarına su kaçmasın diye ve bazen duz su yüzünden yutup bogulmaması için bazen annemle aldırıyorum duşunu vakti olduğunda geliyor bazen eşimle ama eşimle her zaman aldıramıyorum çünkü 2,5 yaşında bir kızım da var kendisi onunla ilgileniyor o an biraz fazla yaramaz ha o uyurken öğlen uykusunda aldırabilirsin diyen de olabilir maalesef o da olmuyor benim kızım uyurken yanında muhakkak durmamız gerek birimiz korkuyor tek biz kalkınca uyanınca yanında olmayınca hemen bağırıp ağlamaya başlıyor korkuyor gözünü açar yanındamıyız bakar uyur nede olsa kendisi de daha küçük kendim tek nasıl banyo aldıra bilirim 3 aylık oğlum’a