numix Kızlar 20. haftaya girdiğim gibi hareketini hissetmeye başladım fakat dün çok hissettim bugün hiçbir şey hissetmedim bu normal mi? İlk gebelik bu arada. 2-3 gündür hissetmeye başladım.
kuzeymom__ numix çok normaal bu haftalarda düzenli olmuyor bende bi gün hissediyodum ertesi gün hiç hissetmiyodum 23 haftalık olduk düzenli artık ☺️
Tlyysf numix normal bide plesanta karnına denk geldiği zaman daha az hissedilirmiş bebek hareket ettikçe plesanta yer değişiyor haliyle ben biyerde böyle okumuştun bendede öyle bi akşam güpür güpür birgün hiç ses yok 😂
numix Tlyysf Benim plesentam öndeymiş doktorum az hissedersin dedi zaten. Ama dün hiç durmuyordu hatta huylandım😂 bugün tık yok
beyzanururey Bende de öyle canım bazen hissediyorum bazen hissetmiyorum endişelenme sağlıkla hayırlısıyla gelsin inşallah bebişler❤️