Merhaba kızlar ben bugün kan verdim adetim 5 gün gecikti değerim 1800 çıktı doktora da gittik eşim biraz heyecanlı olduğu için ama doktor baktı ultrasonla keseyim göremedi alttan bakmaya da gerek duymadı 10 gün sonra gel dedi sizce normal mi 😊 bir de ara ara belim ağrıyor bazen kasiklarim falan normal mi acaba doktor normal dedi de aslında ben aynı şeyleri yaşayan varsa diye sorayım dedim 🥰