serap_momy Hamileliğin ilk haftalarında Tsh değeri yüksek çıkıyor hormonlardan dolayı daha sonra düşüyor. Ben hamile kalmadan önce de tiroid hastasıydım. Genelde 3 küsür oluyordu. Hamile olduktan sonra ilk haftalar 7 civarında çıkmıştı, doktor ilaç dozunu yükseltti. 1 ay sonra kontrole çağırdığında 4 e düştü. Hamileliğin ilk haftaları yüksek çıkabileceğini herhangi bir sıkıntı olmadığını söylemişti. Endişelenmeyin. :) İlaç tedavinizi aksatmayın o çok önemli