Sevvalll42 Kızlar dün kendimi biraz kastım gazım vardı bağırsaklarım oyüzden bozuldu galiba bide bi kaç tane kayısı yemiştim ondanda olabilir sizdede oluyomu bu durum normalmi dün birazda ağrılarım vardı korktum ama şükür bugün bişeyim yok
Emineecee Sevvalll42 Öncelikle geçmiş olsun canım. Tek seferlikse dediğin gibi kayısıdan ya da bağırsakların bozulmuştur. Bende 7 aylık hamileyken hem ishal hem kusma yaşamıştım çok şükür bi sıkıntı olmadı. İçtiğim soğuk süt dokunmuştu bana.
012908- Sevvalll42 bende 7 aylikkken bezelyeden zehirlenip isal olmuştum.Hastanede 2 serum takmişlardi evdede probiyotik besinler kefir yogurt ayran icince gecmisti.
Sevvalll42 Emineecee sizede geçmiş olsun bugünde ağrılarım devam etseydi gitcektim şükür geçti dün garip bi ağrı vardı sırtımda belimde daha öncede 6 aylık kaybım var oyüzden korktum ishalde olunca