Rabia97 Gamze-1801 canım bebek kesenin içerisinde sağdaysa erkek soldaysa kız Ramzi teorisine göre yani kız seninki ama ne kadarı doğru bilinmez
dilaraulusoy Rabia97 ama benim bebek hep sağdaydı oğlan yeni öğrendi. Genetik test ile ilk bebeğimde öyleydi bazen tutmuyor demek ki