Ozgeblgn07 Merhaba doğum yapalı 1 hafta sol göğüsüm yara oldu acısından emziremiyorum iyileşmesi için neler yapabilirim lansinoh krem kullanıyorum gümüş kapak kullanıyorum ama fayda etmedi şuana kadar başka bi çözümü varımdır
Aytug0101 Tahinin yağını kullan bebek her emdiginde sür bende ilk dogumumda öyle yapmıştım kanardi göğüs ucum krem fayda etmedi bir tek tahin yağı fayda etti kısmet olursa bu doğumumdan sonrada surecem geçmiş olsun