Cnssnr Merhaba hanımlar. Aranızda klomen kullanıp hamile kalan var mı? Varsa ne zaman kaldınız. Ben bugün başladm. Yardımcı olursanz çok sevinirim
Enen Cnssnr 3 aydır kullanıyorum bu 3.ayim sanırım yine adet olacak gibiyim ağrım başladı adetime uc gün var. Ama iyi sonuçlar alanda var inşallah seninde ilk aydan olur. Benim yumurtamk büyütüyor pik oluyor ama nasip işte hamilelik olmadı hsg de çektirdim 4 Ay önce o da temiz çıktı nasipte öte yol yok bakalım Allah hepimize kolaylikla nasip etsin .
mavi_anne23 Cnssnr kullandığım ay hamile kalmıştım yarım yarım kullanmama rağmen yumurtam çok büyümüştü kendisi çatladı iğne fln kullanmadan Bi yan etkisinide görmedim
Enen Cnssnr benim sadece adetimk geciktirdi kullandığım aydan beri iki üç gün gecikme yaşadım onun dışında hiçbir yan etkisi olmadı bende
Cnssnr myavocado ikinci ayda hamile kaldım dediniz ya. İlacı bir ay mi kullandınız yoksa iki ay mı? Onu sormuştum 🤗
myavocado Cnssnr iki ay kullandım, ilk kullandigim ay da kendiliğinden çatlamam oldu ancak gebelik olmamıştı, ikinci ay tekrar klomen kullandım, yumurta takibi yapıldı,
Cnssnr mavi_anne23 yaa maşallah. Bana 50 mg günde iki tablet verdi doktor. Umarım ben de güzel sonuçlar alırım. Bir kürtajm da oldu. Aşırı üzülüyorum artık:(
mavi_anne23 Cnssnr işte bende o klomen tedavisinde hamile kaldım ama kalp atışı yoktu kürtaj oldum 1 yıl oldu hala hamile kalamdm
Cnssnr myavocado tebrik ederim 🤗 benimki de doktor kontrolünde de ilk kez kullanıyorum yumurta tembelliği var dedi doktor. Tiroidde var bende. Bakalm artık hayırlısı
Cnssnr mavi_anne23 çok üzüldüm. Ben de kürtaj olalı bir yıl olacak. Hiç korunmadk ama yine de nasip olmadı. İnşallah sağlıklı gebelikler sağlıklı bebekler nasip olur bize. İsteyen herkese de