30.haftadayım. Doktorum bundan sonra günde 8 hareket saymamız gerekiyor sayamazsak iletişimde olalım şeklinde bilgi verdi. Ancak orda sormayı unuttum bu 8 hareket gün içinde aralıklı olarak 8 kere hareket etmesi mi demek? Yoksa tek seferde 8 hareket sayabilelim mi demek? Yani tek seferde 2 hareket saymamız kötü bi durum olmaz sanırım? İlk hamileliğim her şey o kadar aklımı karıştırıyor ki🙈