Merymery2233 Şimdi AVM ye girerken sorun yaşadım gebe olduğum için güvenlik kapısını kullanmak istemedim ters ters çıkıştı sonra da elindeki makinayla üstümü aramak istedi kabul etmedim el ile arayabilirsiniz dedim bu konuda bir bilgim yok kötü şeyler duymuştum ama net bir bilgim yok sonra el ile arayamam sanki üstüne elektrik tutucam diye ileri geri konuştu kadın çok üzüldüm kafamı eğdim bişey diyemedim ama çok kaba bir konuşmayla kışkırtmaya çalışıyordu şimdi öylece oturdum moralim çok bozuldu ben yanlış mı yaptım bilemedim 😔😔😔
Ozge1008 Merymery2233 neden tepki göstermediniz? Gebeyim yan taraftan geçebilir miyim diye sorduğumda hep tabiki diyolar. Böyle bi şeyle karşılaşsam o kişiyi orada rezil eder sonra da şikayet ederdim
ayaniz Merymery2233 9 aydır girmiyorum avm kapısından hiç sorun olmadı ,bazen elle arıyolar bazen hiç aramıyolar. Cihazı üstünüze tutturmak zorunda degilsiniz elle arayabilirler,bana denk gelseydi paralardım valla.
Ozlemsvr Merymery2233 sefine şikayet edebilirsin. Ben havaalanında geçmek istemedim kadın beni özel odaya aldı inceledi öyle yolladı.. Ben avm de söylesem direk tamam diyolar.
ozgeya Merymery2233 Böyle birşeye bu şekilde tepki göstermeye hakları yok,ben olsam kim sizin müdürünüz şefiniz vs diye bağırır onunla muhatap olurdum.lütfen siz de bunu yapın,çünkü başka türlü çözüm olmuyor malesef.
Merymery2233 Ozge1008 kadın resmen kavgaya meyilliydi orda beni parçalardı heralde yani anlamsız kızgın öfkeliydi üstelik kadınsın neyin kızgınlığı aramadım eşim arkamdan geliyordu ona anlatmadım erkek sonuçta karşı taraf kadın ama kendimi çok kötü hissettim napmalıyım bilemedim 🤷♀️
Esmaakdag Ozge1008 aynen öyle hakkı yok kı gebesın zaten onu kendi bılıp yapması lazım bana oyle yapıldı şahsen söylememe bıle Grek kalmadı
Burcu91 Merymery2233 aha benim esim mahvederdi vallha agzini burnunu kirardi o karinin( Adanali da eşim)😂
Merymery2233 ozgeya ben haksızlıktan korkarım ben sustum kadın hala arkamdan sanki elektrik tutucam cahilmişim gibi şeyler söyledi ona bile acaba ben mi bişey yaptım diye düşündüm şimdi olduğum yerde öylece kaldım eşim noldu diyor ona cevap veremedim kadının tepkisi gerçekten korkuttu heralde cevap versem beni bir de döverdi 😔
EceAydn Merymery2233 bide kadin ya. Ne kdar halden anlamazlar. Bence sikayet etseydiniz ki hala edebilirsiniz. En azindan size guzel bir uslupla sizi aramam gerekiyor diyebilirdi ama diger turlusu kotu olmus
Kardii Bem geçmiyorum burada okumuştum bi bayan yazmıştı zararlıymış diye ondan beri geçmem çantamı eşime veririm bende uzağından geçerim güvenlik cihazının yanaşmam güvenlik erkek yada bayan olsun hamileyim derim gülerek tamam derler onlarda
Gizzy @Merymery2233 ben söylemiyorum bile. Zaten kenardan geçince onlar anlıyor, şimdiye kadar hiç aramadılar da. Halen avm' deyseniz ya da bir daha gittiğinizde lütfen şikayet edin. Kimsenin böyle davranmaya hakkı yok.
Serays Merymery2233 merak etme bende girdim kaç kere. Orası sadece dedektör fakat çantaların bavulların girdiği yer x-ray tehlikeli olan o ben doktorada sordum youtubeden de videolara bak hiç bir şey olmaz
Nkarakis Serays merhaba ben de 7 bucuk haftalık ha ileyim bilmeden 6-7 kere avm kapılarından geçtim bir şey olur mu:( siz kaç kere geçmiştiniz bir şey oldu mu
2kizannesi- Merymery2233 Bende bi iki kere geçmedim tabi dediler güvenlik zararı yok onlar pil ile çalışıyor dedi
Gulchirai Merymery2233 normalde sıkıntı yapmıyorlar o an o deli kadına rastladınız galiba şikayet edin
23Zumra Merymery2233 bugun bende bi yerde sordum gecmem hakkiniz var dedi sonra baska bi avm girdimde ben gecmek istemiyorum el ile arayabilirmisiniz dedim kadin dedi bizim el ile arama yetkimiz yok ama arkadasim alet ile baksin dedi normal yerden gectim sadece sirtima aleti dokundurdu
Sibeltolga Ay ben 6 aylığa girdim ilk defa duyuyorum sakıncalı olduğunu kendimden utandım okadar arastrmama ragmen blmyodum gectmde chaZda tuturdum üstüme adliyede
Caglacagla Ay çok sinirlendim şuan neden ters çıkışmadın ki bağırıp tepki gösterseydin bak bakım birdaha o şekilde davranabilirmiydi :///
Ceviz Herhangi bir zararı yok o içinden geçtiğiniz cihazların. Metal dedeltör onlar ellerinde tuttukları cihazlar da aynı şekilde metal dedektör. Çantalarınızı koyduğunuz yerler zararlı orayada yatıp geçmediğinize göre ☺️ Benim eşim güvenlik görevlisi hiç bir sakıncası yok dedi bana ben geçiyorum sadece geçerken kalabalıksa kenardan geçiyorum😂
Denizdersiniz Merymery2233 ben asla geçmiyorum ve üstümü aratmıyorum nasıl bi sacmalık iyi dayanmışsınız gerçekten birde insanın kendi hemcinsi ne kadar ayıp ya 🤭 ben kızlarımıda ordan geçirmiyorum suan hamileyim ve bende geçmiyorum asla 🙄