Merhaba arkadaşlar reglm bir hafta gecikti
Ama 27 Haziran kan ve idrar testim de bişey çıkmadı b12 eksikliğim var her hafta iğne olucam kolestrol var ve d vitamini hapı kullanıyorum . Şuan 8 Temmuz 1 Temmuz da regl olmam lazımdı üç gün önce test yaptım çizgi çıkmadı ama hala regl olmadım bu vitaminler den olabilir mi acaba test mi yanlıştı bilemedim böle bişey yaşayan var mı ?