Kızlar 40 haftalık olduk plasentam 35. Haftamdan beri yaşlandığı için doktor artık doğumu gerçekleştirmek istiyor, bende öyle ama hala kendim sancım olmadığı için doktor bugün rahime derin bir masaj yaptı bu akşam sancılanırsan görüşürüz hastanede dedi sancın gelmezse yarın sabah 8de yatış yap hastaneye suni verelim azar azar dedi. Çok heyecanlıyım kızlar dua edin bu akşam kendi sancım gelsin nolur dualarınıza ihtiyacım var 🙏🏻