SenAlp24 36+6 da yaşadım bu problemi asla yürüyemiyordum, gerçi ara ara hala yaşıyorum ama o zamanki kadar değil, arkadaşlar doktora gittim kontrole, çok normal çıkacağı yeri bildiği için oraya baskı yapıyor bebek dedi bana. Normalmiş yani korkmayın. Ben de 25 temmuza sezeryan günü aldım bakalım inşallah sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi. Pelvik ağrısı için de yürümenizi tavsiye ederim. Evet ilk başta kalktığınızda çok ağrınız oluyor adım bile atamıyorsunuz ama yavaş yavaş yürüdükçe ağrı azalıyor. Bende öyle oldu yani. 💐