30+3 haftaligiz💙😊 doktor eylül 13 gibi diyor doğumu nasipse inşallah normal istiyorum. Bu tarih ileri yada geri olabilir.
Park yatagini ve odasinin dolabını ve yatagini almıştık. Ne olur ne olmaz diye 32. Haftada hastane çantası hazir olmalıymış gebe okuluna gittim orda oyle söylediler. Bende bugün hastane çantasına koyulacak herşeyi almaya başladım. Al al itmiyor gercekten Allah yardımcımız olsun ve herkese kolay dogumlar nasip etsin inşallah 🤗