Buse2635 21 haftalık hamileyim doktor bebeğin kafasını rahimde olduğunu söyledi rahimden baktı erken doğum riskin yok dedi ben nasıl kafasını yukarı çıkarıcam taktım kafayı
Buse2635 Aysnr08 ne biliyim canım ilk hamilleliğim korktum doğum pozisyonunu alınca rahim kısa değilmiş rahim kısa olsaydı sorun olurdu dedi doktor