Acelyapova
Bende 36+6 oldum tam 38. Haftamda çatı kontrolü yapicak doktorun doğumu hızlandırır dedi. 20 temmuz yani 38+4 e kadar gelemzse suni sancı ile doğumu baslaticak. Büyük ihtimal çatı kontörlü yaparken birşey yapicak uyarıcak. Bizim herseyini, günü gününe uyumlu ama doktorum 39. Haftamda tatile çıktığı için ben gitmeden riske atmayın dedim ve beni suni sanci ile dogurtun dedim. Nst sancım çıkmıyor ancak 3 4 gündür bel ve kasık ağrısı çekiyorum. Allah yardımcımız olsun.