Melooeff Kızlar merhaba 38 +1 haftalık gebeyim bebegm çok hareketliydi normalde ama iki uc gündür neredeyse hiç hareket etmiyor neden acaba normal mi yoksa doktora gitmeli mym suyu azalmış olabilir mi hiç suyum falan gelmedi ama başka bir şekilde su azalması olur mu acaba
Efdyr Melooeff merhaba. Ben de 37+4 teyim. Doktor günde en az 10 hareket olacak dediği için takip ediyorum. Önceki zamanlara göre hareketleri daha hafif olmaya başladı. Sanırım büyüdükleri için daha az hareketleri hissediliyor. Sizin doktorunuz da her hafta kontrole çağırıyor dimi?
Cennet-polat Melooeff git canım mutlaka nstdede bebek hareketi çıkmadı diye hile beni hemen doğumhaneye yolladılar serum taktılar yeniden nst çekip kendileri hareketi görünce gönderdiler bende demiştim hareket vardı hatta ama nstde çıkmamış diyip yollamislardi
Melooeff Efdyr evt çağrıyor , yarın gdicem doktoruma ama üç gündür neredeyse hiç hareket yok acaba suyum mu azaldı birşey olur mu diye korkuyorum, acaba bi gün daha bklemeden acile gtsem mi yoksa beklesem mi bilemedim
Efdyr Melooeff eğer hiç denecek kadar az ise bence de hiç beklemeyin. Doktorunuzu bilgilendirin. Bu haftalar önemli haftalar ve bebek hareketleri oldukça önemli kriter.
aslanbeyy Doktorum bu gibi durumlarda takip edip haber vermemi istiyor, ihmal etmeyin isterseniz randevu gününü beklemeyin bir gözükün derim 🌸