Naile_94 Merhaba kizlar. Kimdese cinsiyyet yalnis oldumu? 12 haftalikda 2li test de erkek denildi. 14 haftada doktorum kiz dedi. 15 haftalik oldum hala bilmiyorum kiz mi erkek mi
Mom6535 Naile_94 canım ben 17 haftalıkken öğrendim doktorum bir kere söyledi net söyledi bir kaç hafta daha bekle derim sana büyüdükçe görmek net oluyor yanlışlık da azalıyor ❤️
huysuz__ Naile_94 14.hafta tahmin için daha iyi bir hafta canım , attığın resimlerde kız duruyo zaten
Mom6535 Naile_94 hayır canım ama doktorun artık kesin konuşunca ve net bu deyince bence alsıverisni falan yap benim kızım 17. Haftasında gösterdi ben bile kız olduğunu çok net görüyordum onun için söylüyorum sana
Tazeanne123456 Cinsel organı 16. Haftada tamamlanıyor diye biliyorum o zamana kadar netleşir bebeğin ultrasondaki fotoğrafına göre yorumlayacaktır bazen pozisyondan dolayı göstermiyor çikolata yiyip gidin kontrole