CCanan 4. aydan itibaren kullandım çok düzenli değildi 4-5de kullandığımız haftada 3 kez falan kullandım hindistan cevizi yağı ve katı kakao yağı. Katı kakao yağı alerji yaptığı için bıraktım. Hindistan cevizi yağı zeytinyağı badem yağı havuç yağı gliserini karıştırdım bu karışımı kullanıyorum. Birde lierac jel ve hippin çatlak kremini kullanıyorum. Ama çatladım. Bol suda içen biriyim gerçi karnım çok büyüdü normalden daha büyük belkide ondandır. Şuanda hâlâ kullanıyor bunları ama göbeğimde arada kaşıntılar oluyor zaten kaşınan yer çatlıyor. Doğuma dek artacak gibi şimdilik vajinamın üstünden göbeğime doğru başladı