Kızlar 7 haftalık gebeyim kıl gibi falan silik kan geliyor arada bir ya doktor normal diyor ama genede canm sıkılıyor niye geliyors Peçeteye sildim 2-3 tane cok az geldi rahim ağzı yaram var acaba ondanmı geliyor ya of yada böyle 3 aya kdr ara ara kan gelen oldumu akıntıyla karışık veya direkt kan. Bugün yürüdüm çok ondnwm ıgrld artk cözemyom