SevgibiR Tsh 4 çıkmış çok mu ya sanki Dr ilaç verir mi gidince uff Serbest T4 .7 düşük yazıyor Aclik şekeri 76 tokluk -100 İyi mi bnm sonuçlarım kötü mü ölecek miyim 🤣
Zgekomur SevgibiR özellikle gebelikte tsh ın 2.5u geçmemesi gerekiyor muhakkak iç hastalıkları doktoruna görünün ufakta olsa ilaç başlatacaktır yıllardır hipotroidi hastasıyım uzman oldum 😃
SedaErylmz35 SevgibiR canım diğerlerini bilmiyorum ama TSH benim de yüksekti 2.5 altında olması gerek dedi benim doktorum endokrinoloji ye yönlendirdi o da ultrasonla boğaza baktı bişey yok dedi ilaç verdi
Gamzeciks SevgibiR yüksek çıkmış. Dahiliyeye görünmen gerekiyor. İlaç yazacak 2 nin altına düşmesi gerek.
kubrasonmezzz bence bir dahiliye doktoruna görünmelisin, benim de tsh değerim yüksekti doktorum dahileyeye gözüksen iyi olur demişti 🙏
SevgibiR kubrasonmezzz gozuktun mu ne dedi dahiliye sana aman ya sağlık ocanda yaptırdım ben iyi iyi dedi yolladi dr 🤣 haftaya kadın doğuma gidince ne diceke bilmiyorum
SevgibiR BrcnBlgn evet ya bana da yüksek geldi tsh hay Allahm ya napcak Dr şimdi ilaç mı vercek bana uff
BrcnBlgn SevgibiR Ilac verio cnm kullaniosun hafif bi ilac hormon salgilatio herangbi zarari yok ama suan yuksek gebelkte rsk
kubrasonmezzz hayır kendim önemsemedim o zaman bebeğim yoktu şimdi raporluyum is bası yapınca gitmeyi düşünüyorum 🙏
SevgibiR SedaErylmz35 uff endokrine randevu alayım mı acaba yoksa Dr git derse mi gideyim oraya 🤣 Allah'ım ya şeker çıkacak diye korkarken bu çıktı şimdi de
SevgibiR BrcnBlgn tamam haftaya gitcem ztn kontrole o zaman verir herhalde ilaç bana aman ya keyfim kaçtı buna☹️