Serife3304
Bende de öyleydi inanın ilk aydan beri yoğun ağrılarım oluyordu ,hep tetikde endişeli bir hamilelik geçirdim birşey olacak diye biz 23+5de acil serklajda olduk ,ben 3aydır yatak isdirahetindeyim,basqıdan ağrıdan dolayı,öyle tamamladık haftaları,