Kızlar merhaba 9 gün önce düşük yaptım. Birden kesem patladı sancılarım vardı zaten ama bir de cytotec verdiler ağızdan 2 tane. İlacı verdikten 1 saat sonra bebek geldi ardından da plesenta. 14 haftalıkken düşük yaptığım için parça kalma ihtimaline karşı kürtaja aldılar. Kürtajdan 3 gün sonra bi parça geldi önce pıhtı sandım ama peçeteyle iyice ezip bakınca parça gibi geldi çünkü içinde beyazımsı bir şeyler vardı. Kontrole gittiğimde işlemi yapan doktor parçadan falan bahsetmedi ama aynı hastanede bizi yönlendirdiği diğer hekim parça kalmış dedi. İşlemi yapan doktora parça kalmış diyorlar dedim “evet ben de gördüm seni tedirgin etmemek için söylemedim ama o parça değil pıhtı, ameliyatı ben yaptım çıkarken kontrol ettim o parça değil, kanamalarla atar atmazsa da ilk adette atar” dedi ve bizi gönderdi. Bugün başka bir doktora gittim o da parça var enfeksiyon yapabilir işlemi yapan doktorun tekrar cytotec yazmasını iste ben reçete edemiyorum yatış yapmadan dedi. İşlemi yapan doktoru aradım ısrarla parça değil pıhtı diyor. SİZCE NE YAPMALIYIM GERÇEKTEN PIHTI MI? PIHTI DEĞİLSE PARÇAYSA BEKLERSEM ENFEKSİYON YAPAR Mİ NE KADAR BEKLEMEK MANTIKLI?
Benzer durum yaşayanlar kendi kendine attı mı parça ya da pıhtı