Ayse-anne Bez olayı bebekten bebeğe değişir.Siz isterseniz molfix ile başlayın.
Mama olarak sma kullanmıştım,bebeğim hastanelik oldu,feci derecede fışkıra fışkıra kustu, o kadar halsiz düştü ki gözünü açamadı,hatta ölmek üzere olduğunu düşündük ,Allah esirgesin :( Acile nasıl uçarak gittiğimizi hala unutmuyorum. O yüzden smadan çok korkuyorum. Aptamil golddan çok memnun kalmıştık