Bahar_kara Doğum yapalı 6 gün oldu bügün dikişlerime bakıldı ama doktor kendisi eriyip gidicek alınması gerekmiyor dedi ben alınıyor diye biliyordum ama
Daisyy000 Bahar_kara Bana estetik dikiş yapıldı, dikiş alma gibi bir durum olmadı. Zaten dışardan bakınca da dikişler gözükmüyordu
mervemurat16 Bahar_kara yapıştırma dikiştir onlar kendi kendine düşüyor sezaryen kesiği kaynıyor kendi kendine
buseyusuf27 Bahar_kara ayy öyle olması daha ıyı kendı düşüyor acısı yok bısy yok mıs gbı ınsallah bızım burdada oyledır de alınmaz ılk kızımda aldırdm acıdı bıraz smdi 2. Yapcm bakalm ıns kendı dusen olur rahat edrm 🤭
Tuba-M55 Hulo2105 ben de 4 gün önce sezaryen oldum şu geçirmez bant var şuan pansuman filan da yapmıyoruz 5.gün yani yarın kontrol var o güne kadar açılmayacak denildi acaba benimki de mi kendiliğinden eriyen dikiş