Gizem1992 Ftmmmm benm adetim 2 gün geçtiğinde böyle cıkmştı 3 gün sonra yine yaptım bu sefer baya kırmızı belirgin çizgi vardı hamileyim
MelodyFairy Ftmmmm gölge görünüyor ama evdeki yapılan testlere inanmıyorum artık Kan versen daha iyi sonuç alırsın
Beybyi Ftmmmm benim testinde böyleydi hatta kan bile vermiştim geçen ay 2.0 çıkmıştı ve rglm de iki gün geçmişti sonra rgl oldum
_moom Ftmmmm ben göremedim zaten ama bence güvenmeyin benim daha belirgin çıkmıştı ve negatifti. Adetiniz geçerse kan verin direk bunlarla uğrasmayın valla insan umut ediyor hüsrana uğruyor
Ftmmmm _moom bir kaç gündür test yapıyorum ilk defa silik gördüm hata da olabilir tabi bakalım 2 gün daha bekleyeceğim nasip