Umutmom_ ben de 26 haftalık hamileyim. Dün aynı şikayetler ile doktoruma muayene oldum çok şükür her şey yolundaydı. Bu haftadan itibaren böyle ağrıların normal olduğunu söyledi. Bel, kaşık, sırt ağrıları artık artmaya başlayacaktır dedi. Şimdi sizin paylaşımı görünce demekki aynı haftalarda benzer şikayetler oluyormuş diye rahatladım :)