Minikkurabiye333 Kızlar catlatma ignesi kullanirken ne zaman test yaptiniz bugün iğnenin 11. Günü doktor 1 hafta bekle adetin gecikir olmazsan gel demisti 1 tane kimyasal kaybim var 13/14. Gun test yapsam olmaz mi?
orkidemm_ Minikkurabiye333 canım adetini bekle lütfen benim 13. 14. Gün pozitif çıkmıştı ama adet oldum o yüzden bekle