Byzz61 Evde test yapıyorum çıkmıyor. Tarlusal içeceğim ama. Biraz daha beklemelimiyim. Böyle olup çıkan oldu mu. Emin olamıyorum ilacı içmeye. İnternette 11 gün gecikme falan diyorda.
Mom6535 Byzz61 benim öyle canım 1. Hafta negatif 11.gün pozitif oldu bir önceki 13. Günde pozitif çıkmıştı dış gebelik oldu ama çok geç öğreniyorum kızımı da 2 aylıkken öğrendim bekle biraz kendi sökülsün yoksa da
Byzz61 Yeniyeniden geç döllenme olduysa çıkmıyor ama internete de 11 12 gün gecikmeyi bekleyin diyorlar o yüzden sordum zaten
sutlukahve_ Tarlusal değil de duphaston içebilirsin çünkü o hem adet söktürüyor bebis varsa da tutunmasi için ama bence biraz bekleyip testi tekrarlamak