Ozlem12345 Merhaba kızlar ben 5+4 gebeyim. 2 gün önce lekelenmem oldu dünde hafif bir kanama geçirdim. Kesemin haftama göre biraz küçük olduğu söylendi. Kesem 6 mm. Daha önce başına gelen var mı böyle bir şeyin. Bir tane düşüğüm var korkuyorum biraz
Yprkk Ozlem12345 korkutmak amaçlı değil de başımdan geçen olayı anlatayım yani senin geç döllenme olabilir. Ocak ayında bir düşük yaşadım öncesinde kese bebeğe göre küçük dedi doktor hep şiddetli ağrılarım vardı ama.
Ozlem12345 Yprkk Ağrım yok hafif varla yok arası benim. Ama lekelenme hafif bir kanama yaşadım korkuyorum. Birde benim rahmimden dışarı büyüyen miyomum var onun da sebep olabileceği söylendi bu lekelenmelere fakat. Kesenin küçük oluşu korkukttu beni