Kızlar birazdan ilk aşılamama giriyorum. Herkesten dua rica ediyorum. Bir de idrara sıkışık olamam gerekiyor mu? Hemşire yok normal ol dedi. Ama ben hep idrara sıkışık olunmalı diye okudum internetten, rahmi yükseltiyormuş idrar torbası. Siz nasıl yaptırdınız?