Merhaba kızlar yarın 40 haftam doluyor bugün kontrole gittin doktorum bebeğin suyunun azaldığını kaka yeme ihtimali olduğunu o yüzden yarın suni sancıyla doğumu başlatması gerektiğini söyledi ama benim kendi sancım yok açılmam da parmak ucu kadar dedi böyle bi durumda suni sancı alan var mı çok tedirginim 2. Doğumum ilkinde kendi sancımla doğum yapmıştım