Merhaba arkadaşlar adetim 2 gün gecikti geçen hafta test yaptığımda buraya atmıştım silik çizgi vardı sonra tekrarladığımda hiç çizgi yoktu 3 gündür bel ağrım var göğüslerim şiş ama bu bazen adete yakında olabiliyor. Ama bel ağrısı yaşamam pek adetlerimde. Test yapsam çıkar mı yoksa beklemelimiyim daha