Selammm öncelikle yorum yapıp fikir verenlere şimdiden teşekkürler 🌸 Adetim 3 gün gecikti.. Ovulasyon testi ile takip ediyorum. Testlerde en koyu olan işaretlediğim gün adet günüme çok yakın bir zamanda oldu. O gün ve bir sonraki gün açık pembe lekelenme yaşadım. Yumurtlama mı bilmiyorum yumurtlama olmayabilir ama testlerin içinde en koyu olduğu için yinede ben yumurtlama olarak saydım. Adetim 3 gün gecikincede biraz ümitlenmedim değil 🥲 Testleri yaklaşık bu şekilde olup hamile kalan var mıı yorumlarınızı bekliyorum 