Sat 1 Haziran, gecikmenin 7. Günü. 2 gün önce test yaptırdım HCG 30 çıktı ve bugün tekrar test verdim henüz sonucu çıkmadı. Herhangi bir kadın hastalıkları ve doğum doktoruna gitmiyordum. İlk randevumu ne zamana almalıyım ne zaman gitmeliyim? İlçede olduğum için hastane için şehir merkezine geçmem gerekiyor açıkçası çok erken gidip boşuna da gitmek istemiyorum. Bu ilk sürecim ve çok yabancısıyım. Yardımlarınızı bekliyorum