SancarMom bence kişiden kişiye değişiyor aylarca ağrı çekeni okudum kimisine ateş yaparmış. Benim 2-3 gün kolumu vurmuş gibi acıyor sadece. Bence hareketsiz kalmak iyice acıtıyor. Ben hemşire iğneyi yaptıktan sonra pamukla sürekli dağıtıyorum yayılsın diye. Üstüne de yattım hep. Hatta sormuştum ateş vs yapar mı diye de aşılar eskisi gibi değil artık dedi bana. Ama tabi bünyeye göre değişir.