civcivlerimibekliyorum 32 haftalik ikizlerime hamileyim kizlar sirtim ve karnimin kenarlari cok agriyor hic gecmeden surekli agriyor boyle sanci olurmu kizlar ? dayanilmicak gibi
Mrve26 civcivlerimibekliyorum genelde ikiz hamileliklerde erken dogumla karsilasilabiliniyo sanci durumunu takip et her 15dk bir oluyosa dr a gitmekte yarar var tabi 🤔
Zehra civcivlerimibekliyorum Ağrı çıkmıyorsa Doğum olablr bnce en kısa zamanda bi doktoruna git derim ztn bişi yoksa için rht edr
Mrve26 civcivlerimibekliyorum seni çok rahatsiz ediyosa ve dayanamiyorsan dr git ama suanlik dayanabilirim dersen sabahi bekle tek gebeligin olsa normal derim ama ikiz olunca bi kat daha endiseleniyosun tabi... 😐
Burcinsahin3 Bende 32+4 um benim karnımın yanlarında ağrı oluyor ama sürekli devam etmediği için cok endişe etmiyorum. Bende korkuyordum ilk zamanlar.
civcivlerimibekliyorum Burcinsahin3 gecti cnm gece sag saglim sende kucagina al bebisini insallah tsk ederm