Esmaveminigi Nisan35 hadi ya 🙏haftaya çarşamba gidicem ben sen ne zaman gidiceksin sana da mı hareketlilik var dedi :)
Aytac_Guven nuranruzgar canm bende 6haftada gittim kese güzel gelişmiş dedi 15gun sonra gel kalp atışına bakalım dedi yeni hamıleyım
Nisan35 Esmaveminigi biraz kalp atımı gördüm gibi dedi bana da ama benim kafam karıştı simdi benim bebeğim 6+4ken 5+6 göründü yani gelişimi geri mi oluyor kafayı buna taktım açıkçası 😞