Nursima6761 7 aylık yola giriyorum 1 ay ailemin yanına tatile gidicem dönüşümde 1.5 ay kalıyor doğuma uçağa almıyorlar diye söylenim duydum çok stres oldum böyle durumla karşılaşan oldumu ne diyorsunuz çok korkuyorum evime gelip doğuramam diye ☹️
Ruzgarperisi Nursima6761 35 haftadan sonra izin yok sanırım. Ondan öncede izin alıyorsun. Rapor falan verir herhalde.
buseyusuf27 Nursima6761 bn 29 hafta ıken rapor aldım uçak ıcın 1 hafta gecerlılıgı var sonra 34de gerı dondum yıne rapor aldım 35ın ıcınde ıken donebılyosun ama 36yı gecınce almıyolar rapor bıle olsa.
Nursima6761 @“Ummuarbc” evet onu biliyorum ama sanırım rapor da olsa almıyorlar diye Google de yazıyor söylenilen de var tabi almıyor lar diye
Barbie77 Her havayolunun farklı prosedürü var. Thy 28. haftadan 35e kadar doktor raporu ile kabul ediyor.
35izmir35 34+2de yaptım yolculuk yanımda üç yaşında oğlum da vardı 2saat kadar sürdü çok şükür rahat geldim sorun yaşamadım hiç stres yapmayın