Melegimmmmmm Kizlar basina gelen war mi bilmiyorum ama 2 doktora gittim biri ozel hastane biri dewlet hastanesi suan adet tarihime gore 18 haftalik olmam lazim ozele gittigim doktor öle dedi ama dun dewletee kendi doktoruma gittim 16 haftalik diyo biri hesapliyo farkli digeri hesapliyo farkli adet tarihime gorede 18 haftalik olmasi lazim ama kafam karisti basina bole bisey gelen war mi her ultrosyon farklu cikariyo
Aysesare Melegimmmmmm şuan 17+3 olman gerekiyor. Ultrasondan ultrasona fark var ölçümler farklı çıkabilir
Aysesare Melegimmmmmm ve sadece bir doktora düzenli olarak gitmeni öneririm. Kilo takibini bile doktorun odasındaki tartıdan ölçülsün ki. Farklar net belli olsun
Hilal78 Geç döllenmeden kaynaklı olabilir mi adet tarihime gore 9. Hafta dayım ama ultrasonda 8+ 4 çıkıyor haftalar ilerledikçe gününü yakalar dedi acaba sizde de öyle olabilir mi
Melegimmmmmm Aysesare doktorda 16 hafta demisti ben detayli ultrasyona gitcektim doktor 1 ay sonra git dedi ozaman ven 3 hafta sonra gidiyim
Aysesare Melegimmmmmm o zaman ultrason da 1 hafta geri de ama bu bir sorun değil tabiki ,önemli olan gelişimini takip edebilmen için aynı ultrasona girmen
hohomoromu Melegimmmmmm Geç döllenme olabılır arkdsmında öyle adet tarıhıne gore ultrsnda 1 hafta gerıde ama gelısım gerılı falan yok geç döllenme sadce