Sabah 10 dk da 1 le başlayan sancılarım hastanede geri kaçtı. Ama sezaryenliyim diye yatış da yaptılar normal deneyeceğim demiştim. Erkenden yatış oldu ilerlemezse sezaryen olacak. 5 cm acıklık varmış ama sancı yok düzenli. Düzene girer mi sizce napmalıyım sezaryene alınmak istemiyorum