Ehba Bugun arkadaşın bir buçuk yasındakı kızını kucağıma aldım farkında olmadan üçbucuk aylık hamileyim hamile olduğumu unuttum bi an sanki sonra çok pişmanlık duydum korkuyorum sırtım ve belim ağrıyor acaba bebeğime birşey olmuşmudur????
Belgin Ehba sanmıyorum canım bende dün ıkı bucuk yaşında çocuğu kucagıma aldım ama hafıftı zaten bel agrısı normal bence kötü düşünme
Mrve26 Ehba ben yeri geliyo 7 yasindaki kizimi kucagima alıyorum hemen kotuye yorma bisey olmaz ins 😘
Obsesifk Ehba ben o haftalarda belki daha erken unutup 7 yaşındaki yeğenimi kucağıma almıştım hatta bi kere temizlik yaparken tekli koltuğu kaldırıp yerini değiştirmiştim içecek suyu varsa sen ne yaparsan yap geliyor korkma
Ehba Saolun yorumlarınız için tşkler arkadaşlar ama insan suçlu hissediyor kendini korkuyor ister istemez birde bebeğime birşey olsa bile anlarım kanama dayanılmaz agrı falan olur değil mi
Mrve26 Ehba tabikide anlarsın düsük sancisi agrisi dogum sancisi gbi emin ol hiccc bisey yok bebeginde rahatla birazz sakin oll karnini oksa sew onu 🤰❤😍
Ehba Mrve26 tşkler canım çok saol içini rahatlattın minik minik artık kelebek uçuyor gibi içimde hissediyorumda artık iki gündür ama insan suçlu hissediyor işte kendini
Mrve26 Ehba rica ederim herzaman ama sen sakin ol sucluluk hissetme hayat isleri bitmiyo malesef o yuzden icin rahat olsun Yiyecek ekmegi icecek sütü var ise İSTERSEN SİRTİNDA KÖMÜR TASI O YİNE GELİR DUNYAYA ALİRSİN KUCAGİNA 😘😍❤