Eloalp Kızlar bu benim 3. Gebeliğim 7ayda yapılan aşıyı yaptıran var mı yaptirmam gerek mi sağlık ocağı bana diğer ikisinde yaptırdığın için bunda yaptırmana gerek Yok dedi kafam karıştı
merve_alan04 Eloalp evet öyle doğru söylemiş belli bi süresi var onlar bilir bende yeni doğum yaptım bu gebeliğimde yapmadılar tetanoz diye hatırlıyorum