busra_basturk Merhabalar daha11+4 haftalığım sol tarafa yatınca rahatsız oluyorum acaba bebekten kaynaklı mı bilmiyorum bu süreçte sırt üstü yatabilir miyim ve bebeğimin sağda mı solda mı olduğunu nasıl anlarım
eminesrt busra_basturk Doktorlar genelde sağ yada sol tarafa dönüp yapmamızı istiyorlar ama sizin bebek daha küçük sırt üstü yatabilirsiniz bebeğiniz daha hareket etmediği için hangi tarafta olduğunu bilmezsiniz ben doktor kontrolünde en çok sol tarafa baktığını gördüm doktorun öyle anlayabilirsiniz
basakc36 busra_basturk Merhaba daha küçük nerde olduğunu tam olarak bilmemeniz normal.Bu haftalarda hangi yöne yatıldığının çok önemli olmadığını biliyorum. Nasıl rahatsan öyle uyu 😇
Esum48 busra_basturk genelde sola yatmak oneriliyor ama sizin haftaniz cok kucuk. Doktor 36dan sonra solu oneriyoruz 36 ya gelene kadar rahat ettigin sekilde yatabilirsin demisti. Zaten ilerleyen haftalarda sirt ustu isteseniz de yatamiyorsunuz hem nefes darligi oluyor hem de tansiyon dusuyor😊
2727dfne busra_basturk 16. Haftamdayım yüz üstü yine yatıyorum daha küçük nasıl rahatsan oyle yatman sorun degil bence
busra_basturk Esum48 eminesrt basakc36 2727dfne Teşekkür ederim bilgileriniz ve tecrübeleriniz için inşaallah o duyguları yaşamayı nasip eder Allah’ım ilk gebeliğim o yüzden bu kadar meraklı ve heycanlıyım hiçbir yiyip içemediğim içinde acaba bişey olurmu onun korkusu da var içimde
Esum48 busra_basturk bebegin buyuyunce anlarsin kafasini canim. Benimkinin sagda saga yatinca agri yaoiyor mesela. Bir de hareketlerini hissetmeye baslayinca tekmeyle kafa donmesinin hareket farkini anlayabiliyorsun ☺️ benimki su an ters duruyor ayaklari asagida. Kafasini bazen gogsumun tam altina getiriyor orda bi yumru sertlik oluyor o sekilde ilerleyen haftalarda anlasiliyor 🫠
Nurozsln busra_basturk 11+2’yim yüz üstü bile yatıyorum. Nasıl rahat uyuyorsam suan öyleyim. Büyüdükçe zaten hangi pozisyonda rahat uyunur vücudunuz direk anlayacak ama büyüdükçe en iyisi bacak arasına yastık alıp yan yatmak 🥰
Eslem2112 busra_basturk doktor söylerse öğreniyorsun cnm oğlum sağda kızım soldaydi yanlış hatırlamıyorsam 😂sağda kız solda erkek derler ya onlar. Hurafe pek inanma derim ☺️
Nananan busra_basturk hareket etmeye başladığı zmn anlarsın ne tarafa olduğunu benimki sol tarafımdaydi bakalım şuan hamileyim o nerde olacak
Nananan busra_basturk yatma konusunda genelde üçüncü ayından sonra dikkat etmen gerekiyor yüz üstü yada sırt üstü yatamazsin ztn sağ yada sola nasıl rahat edersen ama sol tarafa yattığın zmn miden daha rahat ediyor
busra_basturk Nananan şuan tam 12 haftalık olduk yüz üstü yatamıyorum rahatsız oluyorum miğdem ağzıma geliyor dediğiniz gibiymiş😅