Gkdkssjsjs Merhaba bir şey sorabilirmiyim bu ikinci gebeliğim ama aklıma gelmedi, 😂 ben tam 15 haftalık oldum, bir hamile uygulaması indirdim, bebekten mesaj olarak da hıçkırıyorum hissedebiliyormusun yazıyordu, sanırım hıçkırık olsa bile ben onu farklı hissederim değilmi, dün mesela sürekli sol üst göbeğimde, sanki biri eliyle itiyor gibi hissettim, hıçkırık mı hareket mi hiç anlamadım. 😂 Siz hissettiniz mi acaba hiç hıçkırık falan, onu merak ettim. 😊