sacmalamakizim _-7_- Ya inşallah gönlünüzden geçen olur. 🌸 Benim midemi decavit çok bulandırıyordu mideme oturuyordu, doktor balık yağı verdi o da hafiften yine yapıyor ama çok değil. 😊
sacmalamakizim Elif578 Ben 11 haftalıkken devlete gittim, erkek tahmininde bulundu özele gittim, kız dedi pipisi yok dedi geçen cuma yine gittim, yüksek ihtimal kız dedi devletin cihazları da pek iyi değil, yanlışta olabiliyor cinsiyeti. 😊
Lovelovebaby sacmalamakizim evet çok şükür sağlıklı olsun da ben razıyım 😍 herkese nasip etsin rabbim inşallah
Havvabektas sacmalamakizim biz iki kere kanama geçirdikten sonra hastaneler ilaçlar iğneler derken 14 haftalık olduk çok şükür cinsiyet daha belli değil ama ben kız hissediyorum Allah hepimizin sağlıklı kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
sacmalamakizim Havvabektas Çok geçmiş olsun umarım şimdi iyisinizdir. 🌸 Gönlünüzden geçen neyse o olur inşallah 😊
sacmalamakizim Btlshnnn Amin inşallah 🌸 benim iştahsızlığım hâlâ devam ediyor, 😅 inşallah düzelir zamanla.
sacmalamakizim Beyzakeles Sağlıkla gelsin inşallah, isminiz hiç yabancı gelmedi kidsde varmıydınız. 😊
Flowers5454 Benimde 17 haftalık oldu ben hareketlerini arada hissediyorum çok şiddetli mide yanmam var yağlı ve baharatlı yemediğim halde cinsiyeti öğrendim ilk bebeğim oğlum olacak inşallah 🩵🥹🧿
Sema125 Flowers5454 ben 18 haftadayim hissettiğimi söyleyemem nasıl bir his acaba karnınızın neresinde oluyor o his bağırsak hareketinden farkı ne
Flowers5454 Sema125 şöyle bir taraftan bir tarafa kaydığını çok net anlıyorum bağırsak hareketi gibi değil şimdi Türk kahvesi içtim yanında çikolata yedim 5 dakika sonra başladı ufacık hareketleri mesala dün hiç olmadı ama şöyle de bir durum var ben sürekli tatlı yiyen biri değilim tatlı yediğim zaman kendini çok bet belli ediyor sizde de sık olduğu zaman bunun faklı bebişten kaynak ilk olduğunu çok net anlayacaksınız