Demir ilacı olarak ferplex fol kullanıyorum. İçindeki mercimekten bir tık büyük bir plastik parça sıvı demirin içine düşmüş ben de görmedim. Yutmuş bulundum. Bebeğime zararı olur mu? Daha önce böyle bir durum yaşayan oldu mu acaba? Mide asidi onu eritmez mi, doğal yoldan atar mıyım?